Ambient Masthead tags

Tuesday, January 26, 2021

Insta Scoop: Janella Salvador Shares Photo with Baby Jude

Image courtesy of Instagram: superjanella

31 comments:

  1. Mukhang twins si baby Jude and yung anak ni Slater Young.

    ReplyDelete
  2. Super cute ng baby nila.

    ReplyDelete
  3. She looks genuinely happy and blooming

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree. Motherhood looks good on her.

      Delete
  4. Looks like his dad!

    ReplyDelete
  5. Meh, go away and be gone. You’re a nobody.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no need to be rude, fix your attitude please. lol

      Delete
    2. Yet eto ka bashing a nobody..so ano tawag sayo?

      Delete
    3. hmm, ikaw nga anonymous eh. sino ngayon ang nobody? pambihira to!

      Delete
    4. You're anonymous that commented in article about nobody. Go away and be gone!

      Delete
    5. LOL! You obviously know her hence this unnecessary comment of yours. YOU are the nobody compared to her. Have a wonderful life, @2:32! :)

      Delete
    6. You 2:32, BITTERRRRR!!!

      Delete
    7. Pakainin ng snow yang si 2:32 para matauhan, LOL!

      Delete
    8. INGGIT si 2:32 kasi ang guwapo ng boylet ni Janella at ang cute ng anak nila.

      Delete
    9. Kung nobody siya, anong tawag sa’yo? Non-existent?

      Delete
  6. So bilog. So cute

    ReplyDelete
  7. cute cute baby! :-D

    ReplyDelete
  8. mgkamukha talaga anak nila ni slater

    ReplyDelete
  9. buti pa to umamin haha di gaya ng mga iba dyan

    ReplyDelete
  10. Sobrang good vibes yun bungisngis ni Baby!

    ReplyDelete
  11. So cute! I love that her photos are mostly candid shots para mahuli na naka-smile si baby, and she looks like she is genuinely happy and more at peace too than when they were here in the Ph.

    ReplyDelete
  12. Ang cuuuuuute. Ang lusog!

    ReplyDelete
  13. 2:10 Finally! I can not pinpoint why I like their photos so much compared to other celebs na new parents, pero when you said it, na-gets ko na. Yung iba kase parang staged and minsan mas ok pa yung itsura ng mommy celeb kesehodang hindi naka-smile or naka-grimace ang baby. Parang ginagawa lang accesory sa photo yung babies ba, if you guys know what I mean.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I 100% know who you’re talking about hahaha

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...